Dzeram ūdeni pareizi!

Mediķi saka, ka organismā šķidrums pietiek, ja Tu nejūties izslāpis vai Tavs urīns ir bezkrāsains vai gaiši dzeltens.

Palielināt ūdens daudzumu uzturā nepieciešams tikai:

  • Ja nodarbojies ar fizisku darbu vai sportu;
  • Atrodies augstienē vai karstā un sausā klimatā;
  • Tev ir drudzis un / vai vemšana vai caureja;
  • Esi grūtniece vai baro bērnu ar krūti;
  • Ūdens jādzer pamazām - viena glāze ik pēc stundas;
  • Gādā, lai ūdens pudele vienmēr ir pie rokas.

Pievieno ēdieniem jūras sāli, kas izžāvēts saulē. Šāds sāls satur elektrolītus, kas uztur ūdens līdzsvaru un palīdz ūdenim asimilēties.

Nedzer vairāk par 0,8-1 litriem ūdens stundā. Uzņemt daudz ūdens īsā laika posmā ir nepareizi, par cik tu pārslogo nieru darbu, un tās vairs nespēj tikt galā ar asins filtrāciju.

Nesteidzoties izdzer 1-2 glāzes ūdens istabas temperatūrā no rīta pirms brokastīm.

Dienas gaitā izvēlies siltu ūdeni, jo cilvēka kuņģa temperatūra ir tuvāka 40 grādiem. Silts ūdens neuzņem enerģiju, un ķermenim tas nav jāuzsilda. Un šis ūdens patiešām absorbējas ātrāk.

Ja esi aktīvs sportā, ūdenim var pievienot šķipsniņu sāls.

Mēģini dzert ūdeni starp ēdienreizēm, nevis ēdienreizes laikā.

Lai padarītu ūdeni garšīgāku, pievieno glāzei ogas, citrona šķēli vai ingvera sulu.

Ūdeni nepieciešams uzņemt tikai dabīgu, nefiltrētu. Ja tas ir ūdens pudelēs, tad ir jābūt uzrakstam “Dabīgs minerālūdens” vai “Dabīgs avota ūdens”. Ja runājam par negatīvi lādētu ūdeni, tad labākais dabiskais veids, kā šādu ūdeni iegūt, ir izkausēt sasaldētu ūdeni pilnīgā tumsā istabas temperatūrā. Šādam ūdenim būs negatīvs lādiņš.

Gāzēts ūdens var būt veselīgs cilvēkiem ar zemu skābuma līmeni. Pirms ēšanas atļauts uzņemt viegli gāzētu ūdeni, tādējādi aktivizējot kuņģi. Tomēr gāzes mēdz būt trīs veidu: dabīgais ūdens tiek pildīts pudelēs kopā ar dabasgāzi; dabasgāze tiek vākta atsevišķi un tad tiek pievienota pudelēm; mākslīgā gāze. Ūdens ar dabasgāzi ir ļoti liels retums un lepnums starp dzirkstošajiem ūdeņiem, tāpēc ražotājs noteikti norāda uz etiķetes, ja šis ūdens ir no tādiem.

Ūdens ir jāvāra tikai tad, ja neesam pārliecināti par tā mikrobioloģiju, tas ir, krāna ūdens ir jāvāra obligāti. Tomēr ūdens vārīšanai ir liels mīnuss: daudzi ķīmiskie elementi  mainās, kā arī vārīts ūdens vienmēr būs oksidatīvāks organismam, proti, šāds ūdens liek organismam burtiskā nozīmē novecot. Nekādā gadījumā ūdeni nedrīkst vārīt otrreiz. Tas ir sliktākais, ko varat darīt ar sevi, jo ar katru nākamo vārīšanu tas ģeometriskā progresijā kļūst vēl oksidatīvāks.

Avots: http://3ade.lv